مقالات - دولت دانا

راهبردهای استراتژیک روابط عمومی الکترونیک در راستای ایجاد دولت دیجیتال

روابط عمومی الکترونیک به عنوان روش بکار گرفتن فن‌آوری جدید ارتباطی و رسانه‌های نوین اطلاع رسانی برای ارائه خدمات منطبق بر خواسته‌ها و نیازهای مخاطبان به صورت لحظه‌ای به منظور تحقق اهداف دول دیجیتالی می‌باشد. وجود روابط عمومی الکترونیک به عنوان افقی برای ارائه خدمات شبانه‌روزی و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی مشتریان، کاهش هزینه‌های اضافی و غیر ضروری همچون هزینه استخدام نیروی مازاد و خطای ناشی از نیروی کار، اصلاح الگوی مصرف و یک مزیت رقابتی را، تنها از طریق راه‌اندازی و اتصال به پایگاه‌های الکترونیکی، ایجاد می‌کند. در همین راستا می‌توان از فناوری اطلاعات به عنوان ابزار مدیریتی روابط عمومی که می‌تواند در تصمیمات استراتژیک سازمانی اثرگذار باشد، بهره‌گرفت. بر این اساس این مقاله ضمن بررسی فرصت‌ها و چالشهای موجود در حوزه روابط عمومی الکترونیک، اهمیت و نقش مدیریت استراتژیک را بر اساس استفاده از فرصت‌های تحقق پذیر بیان می‌کند. در انتها نیز به ارائه پیشنهادات راهبردی به منظور بهره‌گیری هرچه بهتر از فناوری‌های نوین ارتباطی می‌پردازد.
 

تبلیغ ها
همایش پدافند سایبری
مجمع مدیران فاوا
کتاب سال فاوا
آژانس خبری دولت الکترونیک
کنفرانس ها و تبلیغ ها
کلیه حقوق سایت متعلق به مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری است.