مقالات - دولت دانا

شیوه‌ای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی

این مقاله به ذکر اهمیت ثبت و نگهداری الکترونیکی مستندات در سازمانها پرداخته و دلایل اصلی لزوم تغییر روش نگهداری مستندات از شیوه های کاغذی و فیزیکی به دیجیتالی را، بیان می کند. همچنین برخی سیستم های ثبت و مدیریت مستندات سازمان ها و نحوه کار با آنها را معرفی نموده و مهم ترین مشکلاتی را که هریک از این سیستم ها با آن مواجه هستند مورد بررسی قرار می‌دهد. و در نهایت یک روش جدید برای ثبت، نگهداری و مدیریت مستندات ارائه می نماید که بسیاری از نقاط ضعف سیستم های مشابه را پوشش داده و از مزایایی برخودار است که برای استفاده عمومی بسیار مناسب می باشد. راهکارهایی مانند پورتال¬های سازمانی می¬توانند این وظیفه را بر عهده بگیرند. این مقاله قصد دارد علاوه بر ذکر راهکارهای معمول که در برخی سازمان¬ها به کار می¬رود، شیوه¬ی دیگری ارائه دهد که به سادگی قابل استفاده بوده و هیچ¬گونه مدیریت پیچیده¬ای نمی¬طلبد.
 

تبلیغ ها
همایش پدافند سایبری
مجمع مدیران فاوا
کتاب سال فاوا
آژانس خبری دولت الکترونیک
کنفرانس ها و تبلیغ ها
کلیه حقوق سایت متعلق به مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری است.