خانه
تاریخچه
اخبار
دولت دانا
دستگاهها
مقالات
دولت دانا
دولت همراه
دولت الکترونیک
رویدادها
نمایشگاه ها
همایش
هشتمین کنفرانس نظام اداری الکترونیکی
پنجمین سمینارهای امنیت اطلاعات
کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند
کارگاه
نشست
گالری تصاویر
هشتمین کنفرانس نظام اداری الکتونیکی
اطلاع رسانی
معرفی کتاب
سازمان های برتر
قوانین و مقررات
داشبورد مکاتبات
سازمان
استانداری
فعالان
نمایندگان دستگاهها
نحوه ثبت نام
شرکت ها
افراد
خدمات بر خط
ثبت نام کنفرانس اقتصاد شهر هوشمند
ثبت نام مدیران فاوای کشور
اسناد و دستورالعمل ها
Show Menu
خانه
تاریخچه
اخبار
دولت دانا
دستگاه ها
مقالات
دولت دانا
دولت همراه
دولت الکترونیک
رویدادها
نمایشگاه
همایش
کارگاه
نشست
اطلاع رسانی
معرفی کتاب
سازمان های برتر
قوانین و مقررات
فعالان
نمایندگان دستگاهها
نحوه ثبت نام
شرکت ها
افراد
خدمات بر خط
ثبت نام هشتمین کنفرانس نظام اداری
ثبت نام مدیران فاوای کشور
اسناد و دستور العمل ها
مقالات - دولت دانا
شیوهای جدید در ثبت و مدیریت مستندات سازمانی
این مقاله به ذکر اهمیت ثبت و نگهداری الکترونیکی مستندات در سازمانها پرداخته و دلایل اصلی لزوم تغییر روش نگهداری مستندات از شیوه های کاغذی و فیزیکی به دیجیتالی را، بیان می کند. همچنین برخی سیستم های ثبت و مدیریت مستندات سازمان ها و نحوه کار با آنها را معرفی نموده و مهم ترین مشکلاتی را که هریک از این سیستم ها با آن مواجه هستند مورد بررسی قرار میدهد. و در نهایت یک روش جدید برای ثبت، نگهداری و مدیریت مستندات ارائه می نماید که بسیاری از نقاط ضعف سیستم های مشابه را پوشش داده و از مزایایی برخودار است که برای استفاده عمومی بسیار مناسب می باشد. راهکارهایی مانند پورتال¬های سازمانی می¬توانند این وظیفه را بر عهده بگیرند. این مقاله قصد دارد علاوه بر ذکر راهکارهای معمول که در برخی سازمان¬ها به کار می¬رود، شیوه¬ی دیگری ارائه دهد که به سادگی قابل استفاده بوده و هیچ¬گونه مدیریت پیچیده¬ای نمی¬طلبد.
تبلیغ ها
کلیه حقوق سایت متعلق به مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت نهاد ریاست جمهوری است.
خانه
|
بازگشت
|
مجری سایت :
شرکت سیگما
Guest (NahadGuest)